Vad vill du se här?

En liten visare säger att 47 personer varit inne på denna sida under denna skärtorsdag. Det tycker jag är en alldeles fantastisk siffra. Men bortsett från den märkliga statistikläsaren ser jag inte en skymt av er som kikar in och knackar på.

Det tycker jag är synd. Spontanbesök är något av det bästa som kan ske. Även om det i detta fall bara är ute i vida-webb-världen.

Säg gärna hej, det här var ju fint eller fult eller finurligt eller renav förfärligt.

Eller, ändå bättre. Ge mig en uppgift!  Jag älskar konkreta uppgifter. Är det något du vill att jag ska forska i? Något du vill läsa om på denna sidan?

Skriv en kommentar så ska du få se att det händer grejer på Filosofiska aktiviteters cyberspace! Det är Påsk och jag har flera dagars ledig tid – så vad vill du läsa om?

Sanna

3 thoughts on “Vad vill du se här?

Kommentera

