Typ, snitt och tvekan

1-IMG_2035

Fredag. Jag ligger steget efter för tillfället. Eller ligger jag steget före. Beror på hur man ser det. Jag tuggar på framåt men har glömt att koppla bort handbromsen. Så kan det vara med tveksamheter. Sedan fastnade jag med fingrarna i typsnittburken och kluddade ner en salig blandning av olika stilar på några bilder. Så blev jag sugen på att skriva ett annat inlägg om typsnitt, bildspråk och tabbar. Det finns några riktigt roliga sådana. Men jag hinner inte nu. Snart ska jag springa ut på ett uppdrag så det blir ett kort inlägg, ett med ett sting av västkusthumor med en och annan fånig pilserkäck ordvits. Men det har väl aldrig skadat. Det behövs lite mer av den varan här på den östra sidan.

1-IMG_2037 1-IMG_2057

1-IMG_1942

Eller dags att lägga in en ny växel?

Kommentera

